Klachtenformulier

Met dit formulier dien je schriftelijk een klacht in over de zorg -en dienstverlening van Dagbesteding Zowizo. Dagbesteding Zowizo neemt na ontvangst van jouw klacht contact met je op en bespreekt met jou op welke wijze jouw klacht kan worden behandeld. Hierna ontvang je binnen 10 werkdagen een schriftelijke bevestiging van de afspraken die met jou zijn gemaakt.

Dagbesteding Zowizo streeft na om jouw klacht binnen 4 weken af te handelen.

Om jouw klacht beter en sneller te kunnen behandelen vragen wij jou om onderstaande vragen zoveel mogelijk te beantwoorden.

Klachtenformulier:

Voornaam:                                                             Achternaam:

Adres:                                                                                   Woonplaats:

Telefoonnummer:                                                 Emailadres:

Klacht ingediend door een gemachtigde van klager:

Voornaam gemachtigde:

Achternaam gemachtigde:

Relatie deelnemer dagbesteding:

Adres:

Telefoonnummer:

Emailadres:

Omschrijving van de klacht:

Plaats, datum en tijdstip van het voorval waarop de klacht betrekking heeft:

Klacht reeds bespreekbaar gemaakt met betrokken medewerker(s):

0         Ja                                           0 Nee

nb. Wij willen je er op wijzen dat je te allen tijde een klacht kan indienen bij de onafhankelijke Klachtencommissie. Dagbesteding Zowizo is voor de afhandeling van klachten aangesloten bij de Klachten- en Geschillencommissie van ZZP-er In De Zorg. Je kunt een klacht indienen via het online klachtenformulier: https://www.zzp-erindezorg.nl/klacht. Je kunt zelf een klacht indienen, maar ook jouw vertegenwoordiger kan dat ook namens jou doen.